احمد سليمان:نجم الاهلى يطلب الهروب للزمالك ومحدش كاسر عينى

2 weeks ago 12

 

اجمل اهداف في العالم وجنون المعلقين

 

وجه أحمد سليمان، عضو مجلس إدارة نادي الزمالك والمشرف العام على فريق الكرة، رسائل نارية بسبب الهجوم الذي تعرض له في الفترة الماضية.

وقال أحمد سليمان، في تصريحات تلفزيونية عبر فضائية «إم بي سي مصر»: «أنا طالع من عملية كبيرة أول مرة في حياتي اتعرض للضغط ده، محدش راعي إن عندي حالة صحية وتعرضت لهجوم غير طبيعي ولا أعلم سببه».

وأضاف: «لا أنظر لهذا الهجوم، لدي خبرات التعامل مع هذه المواقف بهدوء واتزان، أمور كثيرة حصلت الفترة الماضية لم أتأثر بها، اللي زعلني إن ناس من جوه نادي الزمالك تكون وراء هذا الهجوم، أنا ماستحقش هذا الهجوم بعد كفاحي لعدة سنوات تركت شغلي في وزارة الداخلية والتدريب من أجل نادي الزمالك».

وتابع: «بعد حبس أحمد فتوح، حسين لبيب، كلمني وقالي تعالى إحنا في ظروف صعبة أنا نزلت بالشبشب وبنطلون البيجامة».

وأكمل: «اللي زعلني إن بعض الصور طلعت إني لابس شبشب، أنا رجلي وارمة، أنا شايل الشرايين من رجلي، فالأحذية مش بتدخل في رجلي عشان كدة بلبس شباشب، في ناس بتعلق على إني بلبس شبشب! الناس مراعتش ظروف مرضي، أنا من المفترض أكون حاليًا في فترة التقاهة ولكن نزلت الظروف الصعبة التي يمر بها نادي الزمالك».

وواصل: «في ناس بتحارب محمود بنتايك، (لاعب نادي الزمالك الجديد) عشان أحمد سليمان، هو من طلب التعاقد معه! إنت كده زملكاوي».

وأكمل: «محدش كسر عيني في كرة القدم ومحدش جاملني في حاجة كله بشغلي دخلت انتخابات الزمالك وحصلت على أعلى الأصوات وقدمت استقالتي من مجلس مرتضى منصور وهذه المرة رفضت الترشح على منصب الرئاسة حب لنادي الزمالك».

واستكمل: «نصيحة للناس مش هتقدروا تكسروني لأن محدش كاسر عيني، طوال فترة عملي في كرة القدم».

مشيرا الى ان نجم الاهلى فى الطريق للزمالك بعد السوبر مشيرا الى ان..

-

إعلن على موقع بيع وإشتري بالمجان

[feed url="https://saleandbuy.site/ads/" number="10"]

🚀💼 موقع بيع واشتري يبيع أسرع 🏃‍♂️ وبأقل مجهود! 💪 اعرض منتجاتك 🏠🚗📱 خلال دقائق وابدأ البيع بدون تعقيدات! ⏱️ #بيع_أسهل #تسوق_أسرع 🌐

اضغط هنا للأعلان على موقع بيع وإشتري بالمجان

-

إقرأ على الموقع الرسمي